Analiza cromatică pentru șlefuirea brandului personal

Deja am vorbit despre cât de puternică este prima impresie aici și despre brandul personal aiciMai pe scurt, este evident că prima impresie contează într-o proporție foarte mare, iar ținuta este unul dintre cei mai importanți 4 factori.

De ce avem nevoie de un brand personal și de o ținută care să ne avantajeze și să prezinte celorlalți impresia pe care ne-o dorim? În primul rând pentru carieră, apoi pentru relațiile cu cei din jurul nostru și chiar pentru influență.

Și pentru că am zis deja că primăvara aceasta îmi fac și un mic rebranding, am dat reset la partea de înfățișare și m-am prezentat la consultantul meu în imagine, Mariana Romanică (pe care o găsiți la marianaromanica.ro) pentru o analiză cromatică.

Cum a decurs întâlnirea noastră și în ce a constat?

În primul rând am decis că voi lua pachetul cel mai complex (la fel ca și nevoile mele, PR-ul este un domeniu despre imagine). Apoi am stabilit un orar care să ne convină amândurora și m-am dus la studioul ei. Studioul arată foarte, foarte drăguț, iar Mariana te face să simți că mergi la o prietenă și nu doar la un consultant.

Eu am decis să merg de la început nemachiată, căci această analiză se face în funcție de culoarea naturală a pielii, a buzelor etc. Ce am aflat? Că am un ton olivastru, cu subton rece, deși mă îmbrăcam, machiam și chiar îmi vopseam părul în culori calde… Dar nimeni nu se naște învățat.

Apoi, în urma unor probe de material am aflat că tipologia mea cromatică principală este Deep Winter Soft. Așadar mi se potrivesc culori reci, închise, asortate ton pe ton. Știu care-mi sunt culorile de bază, cele ideale, ce accesorii să folosesc și ce imprimeuri. Am primit cadou o paletă de culori pe care să o iau cu mine la shopping, pentru a mă asigura astfel că nu uit nimic.

Și despre machiaj am aflat foarte mult lucruri noi și inedite – cum ar fi că îmi este benefic primerul lila sau mov, la fel ca și corectorul și că trebuie să evit cât mai mult galbenul și portocaliul.

De ce consider acești pași atât de importanți? Așa cum am zis la început, prima imagine contează, iar culorile au cel mai mare impact. Culorile potrivite pot schimba total aspectul prin mascarea cearcănelor, accentuarea zâmbetului, ascunderea imperfecțiunilor. O ținută asortată astfel încât să mă avantajeze, care să inspire relaxare, dar și încredere și seriozitate, transmite foarte mult despre mine și pentru că îmi pasă de brandul meu personal am decis să aflu mai multe despre mine.

Partea cea mai frumoasă la acest lucru este că nu mai contează tendințele, ceea ce găsesc în magazine, ci ceea ce e despre mine și mi se potrivește doar mie, pentru a avea un brand personal autentic.

Leave a Reply